SureScreen ST FOB öndiagnosztika 1x1 ks

Újdonság Tipp
2 000 Ft
Készleten (> 5 db)

A Test SureScreen ST FOB - öndiagnosztika egy gyors öndiagnosztikai kromatográfiai immunteszt az emberi vér székletben történő meghatározására (ún. rejtett vagy okkult vérzés - FOB). A 40 év feletti “tünetmentes” személyeknek legalább 2 évente 1x (ideálisan évente) érdemes elvégezni a tesztet.

Olcsó otthoni teszt, amely megmentheti az életét.

Vásároljon többet és fizessen kevesebbet - 3db vásárlása esetén 3%, 5db vásárlása esetén pedig 5% kedvezmény5%

A SureScreen tanúsítványa letölthető ITT.

Részletes információ

Termék részletes leírása

A rejtett vér székletben történő kimutatására szolgáló otthoni teszt megmentheti az életét.

Szlovákia világszerte azon országok közé tartozik, ahol a vastagbélrák előfordulása a legmagasabb! A legtöbb karcinóma (rák) polipokból keletkezik – a bél nyálkahártyájának apró nyúlványai. A polipok előfordulása a betegség első tüneteit mutatják, amelyek a vérzéssel kis mennyiségű vért juttatnak a székletbe. A vér olyan kis mennyiségű lehet, hogy szabad szemmel nem is látható. Ha a polip időben megjelenik, akkor műtét nélkül eltávolítható. Ha azonban elhanyagolják, akkor rosszindulatú daganattá fajulhat és létrejön a karcinóma. Ezért kell figyelemmel kísérni a testünket (beleértve a székletet is), és tesztelni a székletben lévő okkult (rejtett) vérzés jelenlétét, tehát időben feltárni, hogy van-e a székletben vér. A tesztet bárki elvégezheti és kiértékelheti az otthona kényelmében. A folyamat nagyon egyszerű és fájdalommentes.

Milyen előnyei vannak a tesztnek?

• könnyen kezelhető
  • diszkrét
  • letesztelheti saját magát otthon
  • megbízható eredmény a székletmintából
  • a teszt érzékenysége 93,6%-os, a specificitás pedig 99,1%-os
  • a tesztelés előtt nem szükséges semmilyen diétát tartani
  • az öndiagnosztikai eljárást a termék ismertetőben találja meg.

Kinek kellene magát tesztelni?

• 40 év feletti “tünetmentes” személyeknek legalább 2 évente 1x (ideálisan évente),
  • 40 év feletti “tünetmentes” személyeknek, akik elsőfokú (szülők, gyerekek és testvérek) rokonságban állnak olyan beteggel, akiknél vastagbél- vagy gyomorrákot állapítottak meg, évente legalább 1x
  • Olyan személyeknek, akiknél másféle rákot diagnosztizáltak (különösen mell- vagy petefészek daganatos nőknek), kortól függetlenül évente 1x,
  • Azoknak a személyeknek azonnal le kellene magukat tesztelni, akiknek hosszan tartó székelési problémái vannak,
  • Azoknak a személyeknek, akik visszatérő hasi fájdalmaktól és gyakori hasi görcsöktől szenvednek,
  • Emésztési problémákkal küzdő embereknek (pl. székrekedés, hasmenés, felfúvódás),
  • Azon személyeknek, akik indokolatlan fogyást tapasztalnak,
  • Dohányzóknak, valamint rendszeresen alkoholt fogyasztó személyeknek,

Tünetek

• A kiválasztás során tapasztalt tartós rendellenességek (a székrekedés és a hasmenés váltakozása), gyakori késztetés a székelésre
  • Puffadás, hasi fájdalom
  • Ceruzaszerű széklet
  • Sötét széklet
  • Vér vagy nyálka a székletben, viszketés, duzzanat
  • Étvágytalanság, súlyvesztés
  • Fáradtság, kimerültség
  • Láz, szédülés
  • Anémia (vérszegénység)

Tekintettel arra, hogy a betegek száma folyamatosan növekszik és a vastagbélrákkaldiagnosztizált betegek életkora egyidejűleg csökken, mindannyiunk feladata mérlegelni a hajlamainkat és felmérni, hogy milyen gyakran teszteljük le magunkat, illetve hogy mikor kezdjük el a tesztelést. Ha időben elcsípjük a betegséget, akkor nagyon sikeresen gyógyítható. Sajnos a legtöbb ember figyelmen kívül hagyja az első tüneteket és csak akkor fordul orvoshoz, amikor a rák már előrehaladott állapotba került.

Hogyan kell gondoskodni a vastagbélről?

• Tudjon meg többet a családban előforduló betegségekről. Ha valamelyik családtagját kolorektális karcinómával (vastagbél- és végbélrákkal) diagnosztizálták, akkor önnek a prevenció és az éves okkult vérzés tesztje több, mint fontos!
  • Kövesse figyelemmel az egyéni hajlamait. Ha egyéb rákos megbetegedésben (különösen emlő rák, petefészek- vagy méhrák), más vastagbél betegségben (pl. fekélyes vastagbélgyulladás, Crohn-betegség stb.) vagy cukorbetegségben szenved, akkor fokozottan figyelnie kell a megelőzésre.
  • Táplálkozzon egészségesen. A rostok fontos szerepet játszanak a vastagbél- és végbélrák megelőzésében. Egyen elegendő zöldséget, gyümölcsöt, figyeljen a szelén és az antioxidánsok bevitelére. Ügyeljen az immunitására.
  • Szabjon határt az egészségtelen ételeknek. Korlátozottan fogyasszon állati eredetű zsírokat, vörös húsokat, füstölt, grillezett és rántott ételeket, valamint alkoholt.
  • Tornázzon. A klinikai tanulmányok megerősítették, hogy az elhízás közvetlen kapcsolatban áll a vastagbél- és végbélrákkal.
  • Ne dohányozzon.
  • Tesztelje le magát. Évente legalább egyszer szánjon rá néhány forintot és 5 percet az idejéből és végezze el az okkult (rejtett) vérzés tesztjét a székletből. A rejtett vér tesztjét a székletből azonnal megvásárolhatja.

A csomagolás pontos utasításokat tartalmaz a teszt elvégzéséhez, ami ITT is megtekinthető: FOB-teszt-használati-útmutató.

Tesztelje le magát kényelmesen otthon! Ne feledje, hogy minél hamarabb észleli az esetleges betegséget, annál hamarabb enyhíthetők a kellemetlen tünetek és annál valószínűbb, hogy nem alakulnak ki komolyabb szövődmények!

Olcsó otthoni teszt, amely megmentheti az életét.

A csomagolás tartalma:

• tesztlemez 1x
  • székletgyűjtő kémcső 1x
  • használati útmutató 1x

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Hozzászólás hozzáadása
Ezt a mezőt ne töltse ki: