NORDICS Parodent szájvíz fogágygyulladás ellen 300ml

Szállítási lehetőségek

Részletes információ

Termék részletes leírása

Gyulladt vagy akár vérző fogínytől szenved? Kerülje el az ínybetegséget okozó problémákat. A fogágygyulladás elleni szájvíz jelentősen összehúzza és erősíti az ínyt. Segít a szájüregben lévő baktériumok elleni küzdelemben, ezáltal megelőzi a fogágygyulladást. Ezen kívül erős fertőtlenítő hatása is van. Ennek a szájvíznek köszönhetően hozzájárul a környezet védelméhez. A palack újrahasznosított anyagból készült, és a szájvíz használata után újra teljesen újrahasznosítható. Erősítse meg fogait és ínyét, és használjon szájvizet naponta kétszer.

A periodontális szájvíz ideális azok számára, akik gyulladt és vérző fogínytől szenvednek. Kiváló fogászati ​​szakértők fejlesztették ki, erősíti az ínyt és segít a fogágygyulladás megnyilvánulásaiban.

Mindenki vért köp, ha fogat mos, igaz? Hiba!
A vér a mosogatóban az ínybetegség első jele. Ezt a problémát magas koncentrációjú alumínium-laktát felhasználásával kezeljük, amely elősegíti az íny összehúzódását, és így megakadályozza a fogínygyulladás (ínybetegség) további kialakulását.

A parodontális szájvízben található alumínium-laktát nagyon kellemes bizsergő érzést hagy maga után. Úgy működik, hogy bezárja az íny és a fogak közötti "zsebeket". Az alumínium-laktát klinikailag is bizonyítottan segít a fogérzékenység kezelésében.

Naponta kétszer használja, ne nyelje le. 7 év alatti gyermekek számára nem ajánlott.

100%-ban újrahasznosított műanyagból készült palack.

Fogalmazás

AQUA, POLOXAMER 407, HIDROGÉNÁLT KEMÉNYÍTŐ-HIDROLIZÁT, BENZIL-ALKOHOL, AROMA, FENOXYETANOL, ALUMÍNIUM-LAKTÁT, METILSZALICILÁT, NÁTRIUMSZACHARIN, MENTOL, CI 14720,

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki: